Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

be be be

291392849348 razy zastanawiałam się jak zacząć posta, bo napisać " to mój początek", albo " miałam wcześniej tyle blogów, ale mi nie szło", każdy głupi potrafi. Szczerze powiedziawszy takie początki nawet nie zachęcają do dalszego zagłębiania się w pisany tekst. Nie wiem czy pisać potrafię, ale to lubię. Jeszcze nie określiłam się do tematyki tego bloga, ale na pewno będzie on tłusty i każdy mój post będzie świętem łasucha podobnie jak tłusty czwartek. Gotować nie umiem, ale lubię. Raczej się na gotowaniu nie dorobię, chyba, że ktoś będzie poszukiwał płatnego zabójcy więc "nieumyślne" otrucie ma ode mnie w pakiecie. Zdolności artystycznych też nie posiadam, więc malarzem sławnym nie zostanę, chociaż obsługę paint'a opanowałam doskonale (w szczególności kopiuj, wklej). Wielu ludzi w moim wieku zastanawia się nad szybkim kołowaniem pieniędzy i właśnie mnie to też dopadło. W życiu robić coś trzeba, bo uśmiechanie się do ludzi pod monopolowym co by ci dorzucili na przysłowiową bułkę nie należy do najprzyjemniejszych zajęć. Cycków pokazywać też nie mam zamiaru, chyba, że bieda już mnie tak przyciśnie, yyy chociaż nie wtedy też nie. Także będę sobie tutaj rozmyślać nad tym jak każdy mój dzień uczynić tłustym od pieniędzy czwartkiem. Dziękuje, zapraszam, dobranoc.

1 komentarz:

  1. Poli masz Effy w avku, + 500 do zajebistości i lądujesz w moich słitaśnych lineczkach.

    OdpowiedzUsuń